رای اعتماد

امروز حضور آقای نقاش بیش از همه حس شد




















تصویر مهندس موسوی به درخواست یکی از عزیزان دلسوز دوستدار وبلاگ حذف شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
اکبر مشتی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

درود بر مرد نقاش که می خواست رنگ زندگی بزنه به این سرزمین ولی یه مشت خفاش کور رنگ نخواستن و ندیدن و نذاشتن تا الان نسخه بدلی جای اصل بشینه و یه رنگ بدلی بزنه که اصل نیست که اصالت نداره که زود پاک میشه.

زهرا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام هوشنگ خان...
من پست رو خونده بودم و تصویرشون رو دیده بودم..
مگر کسی را میتوان با حصر یا حذف تصویرش،یا اسمش ...از یادها یا دلها پاک کرد؟ناراحت نباشید،آدمهای خوب و محبوب را نمیتوان حذف کرد...
درودبر نقاش بزرگ...

آرمان آریایی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ http://fardaaye-roshan.blogsky.com

سلام..دیداری تازه کردم با دوست 4ساله...به امید فردای روشن برای من، تو و تمام مردم دنیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد