بورس

پنج سالی هست که توی بورس فعالیت میکنم، میخوام از این به بعد در مورد تجربیات و تحلیل های ذهنی خودم که بر مبنای اون خرید و فروش انجام میدم ، اینجا یادداشت کنم که هم به عنوان مستند برای خودم باقی بمونه و هم اینکه شاید بدرد کسی خورد و استفاده ای کرد.

اگر کسی از مطلبی خواست استفاده کنه، حتما قبلش تحلیل رو هم بخونه، من سعی میکنم ذهنیتی که باعث خرید یا فروش یک سهم میشه رو به رشته تحریر دربیارم.


نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:17 ق.ظ http://rosanii.blogsky.com

سلام

اتفاقا دو سه ماهی هست که به سرمایه گذاری توی بورس فکر میکنم ولی خب ترس از ریسک بالاش و و کم اطلاع بودنم تا الان نذاشته اقدامی کنم و حالا که این پستتون رو میخونم امیدوار شدم...
مرسی که قراره تجربیاتتون رو در اختیارمون بذارین.

سلام
در صورت مطالعه کافی و آشنایی با اوضاع خطرناک بورس میتونه محل خوبی برای کسب درآمد باشه.

سودابه یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:00 ب.ظ http://aghagi.persianblog.ir

یه زمانی خیلی دوست داشتم تو بورس کارکنم . یه تصویری مثل بورس نیویورک و توکیو تو ذهنم بود و آدمایی که نبض معادلات اقتصادی دنیاتو دستشون بود ! و بیشتر تحت تاثیر فیلم های آمریکایی بودم البته!! کار پر هیجانی بود بنظرم .
بهرحال امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد