هم ذات پنداری!!!!

چند روز دیگه، تلویزیون در مصاحبه ای خودمانی با یکی از مسئولان اعلام میکنه:

در فلان تاریخ انبارهای ما کاملا خالی شده بود و ترس تمام وجود ما رو در بر گرفته بود، باور کنید من خودم چند تا شپش رو دیدم که ته انبار داشتن یه قل دو قل بازی میکردن!

به جان اقدس همایون فام، اگر لطف و بزرگی فلانی نبود، در جا سکته مغزی و قلبی میکردم یا اقلا شلوارمو خراب!

ولی  تحت مدیریت آن بزرگ والا مقام من به خودم مسلط شدم و هیچ اتفاقی برام نیفتاد و در حال حاضر  با افتخار تمام اعلام میکنم که همه انبارها پر از مواد اولیه است!

لازم به ذکر نیست که یه بار دیگه به دست ما از شما بهترون، یکی دیگر از گره کوره های عظیم باز شد!

بعد ما هم کف میکنیم که خدا رو شکر چه خطر بزرگی از بالای سرمون گذشت و اگه مدیریت ایشون نبود تو بهترین حالت الان همه گشنگی مرده بودیم!

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت:

اولا این اتفاق در سرزمینهای دور از ایران رخ داده!

ثانیا ما هیچ مشکلی نداریم و حتی یک آخ هم نخواهیم گفت!

ثالثا ما کی باشیم که اصلا نظر بدیم

رابعا به ما چه ربطی داره که انبار خالی شده!

خامسا پس این مملکت کی باید روی آرامشو ببینه!

گفته باشم، این حرفو آقای امنیتی  تو آژانس شیشه ای خطاب به حاج کاظم گفت، خودتونم میدونید که هم حاج کاظم، هم این امنیتی و هم اون امنیتی از بچه های بالا بودن فقط یه خرده اختلاف نظر داشتن و سر این اختلاف یه مزاحمت کوچیک واسه اون همه آدم ایجاد کردن!

بازم گفته باشم، قبلا دلم با حاج کاظم بود الان دلم با هیچ کدوم نیست، فقط اون جانباز رو دوس دارم که گفت، من سر زمین کار میکردم با تراکتور، رفتم جبهه، برگشتم سر همون زمین بی تراکتور!

فکر کنم امروز گرفتن زمین هم در دستور کار قرار گرفته!


والسلام


در آرزوی دموکراسی و آزادی

مصر نمونه ای عینی پیش روی اراذل و اوباش وطنی!

مرسی رئیس جمهور مصر شد.

مبارک باد بر مردم رشید مصر

والسلام

ای کاش .....