مطلب جدید

توی صف بانک شمارم 416 بود

رسول دوست قدیمی هم پشت یکی از باجه های بانک نشسته بود و سرگرم خدمت به خلق ا..

موقع رفتن توی بانک سعی کردم رسول نبیندم

همنجور که نشسته بودم یه آقایی که کارش تموم شده بود، اومد گفت اگر میخوای این شماره رو بگیر و زودتر کارتو انجام بده.

شماره رو با کمال میل گرفتم، روش نوشته شده بود 413!

به خودم گفتم 3 نفر هم سه نفره

وجدان اومد گفت تو سعی کردی رسول نبینت بعد واسه سه نفر میخوای صورت مساله رو پاک کنی

با خودم گفتم هر چه باداباد میشنم تا این سه نفر هم برن.

با جه شماره دو شروع به زدن دکمه شماره خوان کرد

شماره 412

شماره 413

شماره 414

شماره 415

شماره 416

کل زمان انتظار به اندازه یک نفر هم طول نکشید و من میخواستم با یه زبل بازی ساده سه نفر رو رد کنم.

چه کنیم با این زبلستان!!!

فقط داریم همدیگرو فرسوده میکنیم و یه عده  هم چوب بدست به حکم خان روی پل منتظرن،

چرا برای رسیدن به پل این همه عجله داریم؟

ما که میدونیم عاقبتمون روی پل چیه پس این همه عجله و زبل بازی برای چی؟

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ

پیشترها وقتی کسی نوبتی را رعایت نمیکرد نمیگذشتم و فوری سر بحث را باز میکردم و گاها ادامه دار هم میشد!! ولی بعدش دیدم در روز حداقل با 5-6تا از این زبل بازیها در صفوف مختلف مواجهم و اگر بخواهم یرای هرکدامشان وقت بگذارم به قول شما فرسوده میشوم و طاقتش نیست...
این هم از طبیعت نا متعارف ماست که زبل بازیهامون رو در ضایع کردن حق دیگران تعریف میکنیم ..
در کشورهای دیگر و به اصطلاح اجنبی این مسایل مدتهاست که حل شده ولی اینجا...!

کوهستان چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:37 ب.ظ http://koohestaan.blogsky.com

من خان و چوب به دستا رو متوجه نشدم ولی حق الناس خیلی مهمه.

زهرا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ق.ظ http://ashionehman

سلام هوشنگ عزیز
منو شناختی؟ همون زهرا از وبلاگ یک زوج خوشبخت هستم. نقل مکان کردم به یه وب دیگه خوشحال می شم بهم سر بزنی.
ممنون که اون دوران که نبودم بهم سر زدی و شرمنده که نگرانتون کردم. روزگار به کام

زهرا چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ق.ظ http://ashionehman.blogfa.com

دوباره اومدم تا اسم وبم رو بگم
دلنوشته های من
منتظرتم دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد