اللهم صل علی محمد و آل محمد

بی احترامی به پیامبر بزرگ اسلام را شدیدا محکوم میکنم. هر چند در به وجود آمدن این توهین حکومتهای جنایتکار ممالک اسلامی و تروریستهای بی فرهنگ نقش اول را به عهده دارند و با  حرکاتهای افراطیشان باعث منکوب شدن روشنفکران جهان اسلام شده اند و عملا راه مباحثه و دیالوگ را به گونه ای بسته اند که حرف اول و آخر را خودشان بزنند.

حرف در دفاع از دین رحمت بسیار زیاد است ولی چگونه از دینمان دفاع کنیم هنگامی که انواع مظالم به نام همین دین در کشورمان صورت میگیرد و ما فقط نظاره میکنیم.

افسوس و صد افسوس که دین بازیچه ای در دست عده ای قدرت طلب بدذات شده، سالها پیش و قبل از اینکه مردانی از دیار اسلام دست به اسلحه ببرند و انسانها را کشتار کنند، کسی در غرب حتی در ذهن خود اجازه  توهین به دین اسلام را نمیداد، اما امروز میدان به دست عده ای رادیکال افتاده و دنیا را به سرعت تمام به سمت نزاع راهنمایی میکنند. آن روز قدرت ما در شمشیرمان نبود در تفکرمان بود و سلوکمان به سمت آزادی و رهایی از استعمار و استبداد، امروز چگونه ایم؟

در سوریه کشتار مسلمان به دست مسلمان، در بحرین ضایع کردن حق اکثریت بدست اقلیت، در لیبی حاکمیت تروریسم و ....، وقتی خوب نگاه میکنیم، مسلمانان را در همه جا سرگرم جنگ و نزاع میابیم، کجا دین اسلام این همه نبرد و درگیری طایفه ای را از مسلمانان خواسته؟

اطمینان دارم که ما بر مبنای تعالیم اسلام توان دفاع از این دین را داریم و نیازی به شمشیر برای اثبات کلاممان نداریم ولی ...

متاسفم برای هر دو طرف

توهین کننده بی سواد بی تربیت!

و

افراطی اسلامگرا!

پیامبر رحمت را دوست و عزیز میدارم.

  


اللهم صل علی محمد و آل محمد.