بدون شرح




این قیافه چند روز اخیر منه!


استرس، غم، اعصاب خرد!


جان من فقط به این قیافه نخندید!


امروز میگم فلان جا نمیرم، میگه واست گرون تموم میشه، یادم رفت بپرسم، چند میشه؟


نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ http://rrosanii.blogsky.com

سلام...
به به بلخره آپ نمودید...امیدوارم که حسِ نوشتنتون دیگه اومده باشه...
ای بابا خدا بد نده استرس،غم،ناراحتی؟ اینا تو زندگی طبیعیه...
امیدوارم که همش زودتر رخت بربندند...همه اینا میگذره،برای شما امیدوارم زودتر...
اووف از این گرون تموم شدنا زیاد شنیدم منم،مهم اینه که آدم پیش وجدانش سربلند باشه...
به امید روزهای شاد و آرام برای شما

زهرا جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام
چه عجب!!!!! الان شما نوشتنت اومده یا نوشتن شما رو آورده
این روزها همه قیافه شون یه جورایی این شکلیه. استرس و غم و اعصاب خرد برای همه هست. ولی من با تمام اینها قیافه ام رو این شکلی نمی کنم. چون مردم گناهی نکردند که با قیافه اخمو و وحشتناک من روبرو بشن. خودم باید با خودم کنار بیام و مشکلاتم رو حل کنم. این نیز بگذرد و این اخم باز خواهد شد.
حالا چرا نمی ری؟! من دارم از فضولی می میرم..........

malakoot جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

salam
un bala titr zadi bedube sharh
zire aks shahr dady
ina daghighan yani chi ?

crazy چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

نبینم این جوری بمونی!..انشالاه تا الان اعصابت اومده باشه سر جای خوبش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد