دلم یه سفر میخواد!

دلم یه سفر میخواد

یه سفر سخت

یه سفر از اون سفرا که زندگی رو دوباره از نو واست تعریف کنه

قدر زندگی رو بهتر بدونی و خستگی فکری و ذهنی یه سال رو دور بریزی

همه چی رو به روز کنی

نه اصلا

ریست کنی

بهتره دکمه فکتوری ستینگ رو بزنی!

فرمت بشه چطوره!

شخمش بزنی یه شخم عمیق

بذاری یه سال آیش بمونه سال بعد از نو بکاریش

شایدم با یه هرس معمولی کارش راه بیفته

یه سفر میخوام

از اون سفرا که

گلاب به روتون واسه یه توالت رفتن، کلی سختی بکشی

نتونی تو کل دورش یه حموم بری

از سرما بلرزی مثه ...

روز از کوه و تپه بالا بری

و شب مثه جنازه برگردی

شهرو ول کنی به حال خودش

مردمش رو هم

بری پیش یه سنگ

رو یه صخره

چند ساعت بشینی و به افق نگاه کنی مثه یه سنگ!

بارون بیاد بزنه تو سر و کلت و تو جم نخوری

فقط به او فکر کنی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اف-14

نظرات 4 + ارسال نظر
crazy سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

اگه اون سفر رو یافتی مارو هم ببر... البته حموم نرفتنش برا من فان نیست!!

ملکوت چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ


منم می خوام .
بیا با هم بریم .

زهرا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://rrosanii.blogsky.com

سلام...
از بعضی قسمتهایش که فاکتور بگیریم منم یه همچین سفری رو خیلی دلم میخواد...خیلی خسته ام از این همه تکرار...از این همه شلوغی بی خود...
دوست دارم از نو شروع کنم...


زهرا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

منم هستم. دقیقا مثل همینی که گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد