آب در خوابگه مورچگان

مدتها بود دست به بیل نزده بودم و کار یدی نکرده بودم و البته خیلی وقت بود، قصد داشتم باغچه خونه محل اقامتم رو واسه آبیاری درختا آماده کنم، شاید نزدیک دو سال، امروز دیگه آستین همت بالا زدم و بر شیطون لعنت کردمو واسه درختای زبون بسته جوی آب کشیدم و شلنگ آبو گذاشتم تا آبیاری بشه

و به این ترتیب

بار دیگر به دست توانمند متخصصان داخلی نظام مقدس یکی دیگه از مشکلات بزرگ جهان اسلام که همون کم آبی باشه با یه طرح مهندسی خیلی عظیم برطرف شد و مردم اون منطقه تونستن یه نفس راحت از دست خس و خاشاک اون درختا بکشن و عذاب وجدان منم برای اون درختا و گلا برطرف شد.

میگید نه!!!!

اینم سندش

بله شما همیشه مهندسای ایرانی رو دست کم گرفتید.



بعد رفتم اونور باغچه برای انجام باقی کارا، که دیدم قریب به صدها ملیون(خودم شمردم) مورچه بالدار و بی بال و زنبور خاکی و ... از خاک بیرون اومدن و قصد جون منو دارن، یه مورچه میگم یه مورچه میشنوید، هر کدومشون به اندازه یه گربه بودن، از زنبورای سیاه خاکی اصلا نگم بهتره.

مات و مبهوت مونده بودم که آخه چرا؟؟؟

نکنه دوباره شک کردید!!!!

شکر خدا سند اینو هم دارم



بعد کلی در بحر تفکر مستغرق شدم و به این نتیجه رسیدم که بعله

آب در خوابگه مورچگان کردم و خود بیخبرم!

نظرات 6 + ارسال نظر
خط رنگی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام
متشکرم از حضورتان
تصاویر باز نشد

زهرا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام
می بینم که یه وقتی رو هم برای رسیدن به گل و گیاه گذاشتی
این مورچه ها دیگه شورش رو در آوردن. سر از جاهایی در میارن که آدم به عقل خودش هم شک می کنه. فکر کنم زمانی برسه که شهر رو مورچه ها پر کنند و جایی برای انسانها نمونه.
عکس برای من هم باز نشد

کوروش یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ http://shabeakhar.blogsky.com

سلام هوشنگ عزیز.عکسا واسه من هم باز نشد.
از این که بهم سر زدی و نظر دادی ممنونم.اگه امکان داره بیا و به پست جدیدیم با عنوان « کدوم خوش قیافه تره » نظر بده.نظرت واسم خیلی مهم.مرسی

هوشنگ یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

درستش کردم
شرمنده

ملکوت چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ

باید اون علفهای هرز رو هم می کندی تا خاک یه نفس تازه بکشه

crazy جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

خدا قوت مهندس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد