مرد = پیدا

خدانگهدار

http://www.melli.eu/wp-content/uploads/2011/05/mhnds_shby-1-300x225.jpg


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مهندس سحابی عزیز خدا رو دیدی سلام ما رو برسون

دیروز برای شفات از دوستام طلب دعا کردم

امروز برای شفاعت

میدونم داری از اون بالا ایرانو نگاه میکنی

میدونم دلت همیشه برای ایران تپیده

میدونم به اسلام چقدر علاقه داشتی

میدونم ....

خدا رحمتت کنه

مــــــــــــرد


همیشه پیدا بودی.

راستی دیگه برای راه رفتن نیازی به عصا نداری.



نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

خدای من
فقط می تونم سکوت کنم و طلب آمرزش ............ .

crazy چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام هوشنگ عزیز
نه همچنان از مملکت گل و بلبل بیرونم...
یه کم در گیر پروژه تحویل دادن هستم اینه که شاید نشده در خدمت باشم اما هر از گاه تونستم بهت یه سر بزنم خدا رو شکر.
چه قدر سحابی رو دوست داشتم....حیف....

مرثیه پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

دوست عزیز /آن مرد /امروز بیشتر از دیروز به عصا محتاج است /
اگر
اگر من هوشنگ ها عصای دست او باشند!

پاینده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد